2013

Hai rakan :) 2013 ? whoaaa untuk 2013 ni ramai yang pasang azam baru ye ;D hihi kalau korang semua ada azam baru . Aten pun ade azam baru juga tauu , tapi tak sure boleh laksanakan ataupun tak hukhurmm . Ha Aten tengok ramai yang pasang azam baru untuk study more hard next year kan ? Alohh centu kite geng lah awakk , hihi :3

 Pasal PMR ? kay Aten cuma dapat 1A4B3C , Alhamdullilah takda yang gagal . Even dapat 1A , Aten tetap happy sbb subjek yang A tu adalah subjek yang Aten tak pernah lulus , i mean always gred E . oh mayy terkejut gila sejarah Aten boleh dapat gred A . Fulamakkkkkkkkk :O Takpelahh kan , even PMR teruk ceni ... Aten still ada masa untuk ubah semua ni . Usaha tangga kejayaan ;)

Aten yakin satu hari nanti Aten akan berjaya . Yakin jugak kawan-2 Aten pun akan berjaya ;D Susah susah dahulu , bersenang senang kemudian :) Bila kita dapat berita buruk contohnya dapat result teruk . WE MUST ALWAYS THINK POSITIVE OKAY ? Awak semua perlu fikir yang Tuhan nak uji awak . Mungkin Tuhan nak jatuhkan awak untuk sementara ini . Mana tahu awak yang jatuh ni akan naik setinggi-tingginya :) Be chill okay ?

Hmm about couple :/ I think ...ini bukan masanya untuk Aten bercinta , berkawan lebih seronok kann . Tak ada yang menyakiti dan disakiti . Tapii kannnnnnn , Mungkin lepas dah dapat lupakan semua kisah kisah silam , Aten akan cari yang baru kot :p Yang lebih memahami diri Aten ^^ Ayah Aten kataaaa bercinta ni boleh masa sekolah tapi jangann melebih . Maksudnya jaga batas pergaulan dan jangan tinggal pelajaran . 

Now , Aten lebih pada perkara yang positive . NO MORE NEGATIVE ACTIVITY . Dah tiba masanya untuk Aten berubah sedikit demi sedikit . wuhuuuuuuuu >.< Doakan semoga perjalanan Aten berjalan dengan lancar . Semoga tahun 2013 akan buatkan Aten lebih matang untuk menghadapi hari hari indah dan hari hari tak indah :p 

YEARS 2013 ! ! ! ! ! ! ! I'M COMINGGGGGGGG ! ! ! !